آیا می توانم بالا شماره کراتینین در بیماری مزمن کلیه است با رژیم غذایی کاهش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم تعداد کراتینین بالا در بیماری مزمن کلیه است با رژیم غذایی کاهش؟ مشخص شده است که رژیم غذایی ایفا می کند نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی، ممکن است افزایش یا کاهش اثر درمانی از درمان است. اما حتی اگر، سطح کراتینین بالا را نمی توان تنها با آن lowerd.

یک رژیم غذایی مناسب می تواند آسیب بیشتر به کلیه ها جلوگیری و به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری، در نتیجه برای کنترل سطح کراتینین خوب است، اما آن را می توانید سطح کراتینین بالا به حالت عادی کاهش نمی دهد پشت. اگر می خواهید به سطح کراتینین نرمال شما باید مشکل کلیه حل از آن ریشه است که برای تعمیر کلیه های آسیب دیده.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند مشکل کلیه از آن را حل کند به علل به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.

صدها نفر از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود وجود دارد، بنابراین در طول درمان، پزشکان گیاهان مختلف با توجه به شرایط خود بیمار ترتیب.

همکاری با سایر درمان ها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش به حالت عادی.

از بالا ما می دانیم که نکته کلیدی برای کاهش سطح کراتینین بالا است برای پیدا کردن برخی از روش های درمانی که می تواند مشکلات کلیوی کاملا حل کند، اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری مزمن کلیه دارند و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا، شما خوش آمدید به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1461.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: